
Zwroty i reklamacje
Zwrot
Klient będący osobą fizyczną może zrezygnować z zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że produkt nie był towarem na specjalne zamówienie lub nie został docięty wg. preferencji Klienta. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym - musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Ważne! Zwracając towar, Klient zobowiązuje się do pokrycia kosztów przesyłki.
Sprzedawca gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, którą dokona przelewem na podane przez Klienta konto bankowe w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru przez sklep. Jednocześnie sprzedawca informuje, że nie przyjmuje przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem.
W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować Sprzedającego najpóźniej w przeciągu miesiąca od daty stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży. Reklamacja powinna zawierać opis wady produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego. Do reklamowanego produktu należy dołączyć dowód zakupu lub jego kopię.
Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego produktu na własny koszt na adres sprzedawcy. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną. Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient dostrzeże w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien w obecności kuriera spisać protokół szkody, w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków. Dla reklamowanych tapet należy dołączyć etykietę zawierającą model oraz numer seryjny produktu.